joi, 8 august 2013

vis...



   m-am trezit la jumătatea nopții, m-am dus până la fereastră, am privit afară, m-am întors. înainte să adorm iar, am avut un semivis. am văzut un perete de piatră vertical, atât de înalt și atât de vertical că nu-i vedeam nici vârful nici începutul. de foarte de sus, poate chiar din vârf curgea o perdea fină de apă, trebuie să fi fost o cascadă uriașă pe cât de mare era stânca asta... priveam totul de la distanță, eram și eu foarte înaltă sau aveam un zbor înalt, nu mai știu,  și câteva mirări...
- Cum s-ar putea numi un asemena perete, am întrebat...
- Un asemena perete s-ar putea numi Dizolvantul (The Solvent), a spus cineva.
- De ce s-ar numi în asemenea fel?
- Pentru că până jos, inima ta se face rouă.
- Lasă-ți timpul să curgă, a zis altcineva... nu te mai foi, lasă-l... flow

Niciun comentariu: