luni, 28 aprilie 2014

Scriitori


  mă enervează de mor când văd scris pe pagina câteunuia- care  și-a tras și el o carte (pentru că e cool asta cu cărțile, dă bine la gagici): m-am apucat de scris din motive de sănătate, ca să mă purific... ei, amigo, nu prea ți-a reușit. da' nu te duci tu în parc să alergi pe iarbă, sau îți faci o oală mare de fasole (ea știe ce are de făcut după aceea) și te purifici de tot, în pizda mă-tii.
în plus, ne scutești nervii...

...așa zicea și Enăchiță Văcărescu, l-am auzit eu odată, și Beckett.

...din motive medicale te apuci de jogging, nu de scris.
sau, ca să fii cinstit și riguros cronologic, spui:
din motive de sănătate, m-am apucat de băut.
pe urmă, de alergat.
abia după ce m-am încoțopenit o țîră la cap, m-am apucat de scris...

nu suport scrisul din boală. mă face să-mi închid casa și să plec eu la alergat. o lună.


Niciun comentariu: