sâmbătă, 27 septembrie 2014

Anunț 2

Pe 25 septembrie 2014, manuscrisul numit CORIANTHE al cărții "Povești de gâdilat micii elefanți" (cel nou pare a fi un titlu de carte mult mai marketabil :) ) a primit număr de înregistrare la Oficiul român pentru drepturi de autor. Își așteaptă rândul...

Găsesc că e o reparație romantică după mulți ani... Pe vremea când terminam studenția la drept, mi-am luat ca lucrare de licență un titlu pe drepturi de autor (opera cinematografică și audio-vizuală). Ca să fie totul mai spectaculos, am așteptat până în ultima secundă apariția legii noi (pe atunci) 8/1996, pentru că ea interesa pe toată lumea juridică de la acea oră. Mi-a tremurat basca până am scris-o, în 3 săptămâni, amânînd într-una predarea ei. Am dus-o la registratura facultății în ultima zi...

De unde să știu eu în acea vară că, după atâția ani, legea asta îmi va mai folosi o dată...

Niciun comentariu: