luni, 22 aprilie 2013

Cremă de 50 ml


Deci!
Așa de mult mi-am visat o cremă cu factor de protecție, după ce-am descoperit că alerg prea mult cu capul gol (la modul cel mai propriu și mai propriu) prin soare, încât astăzi mi-am cumpărat una. De la Avene. Chiar am dat o grămadă de bani pe ea, cu tot cu reducere.
Când am ajuns acasă, m-am dat repede așa din pasiune, deși soare nu se arăta... Mă uit repede în oglindă , văd pe scurt o farfurie mare de Alba Iulia și spun că I can hardly speak și că Oh my Goodness. Farfuria a spus că Da.
...observasem eu că pe cutie scria 'ușor nuanțator' - m-am gândit că are textura aceea cu un pic de fond de ten care îmi place pentru că matifiază puținel pielea... Nu mă gândeam în schimb că pot să arăt ca o cochile de melc marin.
Ș acum anunț și rugăminte:
Pentru cineva care are nevoie de machiaj de scenă special (Pierrot sau luna, Strigoii, umilințe sub crai nou, etc., etc... știți ce zic) e o cremă cu textură bună, nu face nici riduri; și în eventualiatea în care reflectoarele v-ar putea bronza într-o zi și nu doriți asta... Da, dacă au făcut ăștia cremă cu upgrade, lumea scenei urmează să facă becuri cu uprade. Costă 50 ron. Crema.

În cele din urmă, aveți grijă cum vorbiți. Am spus ieri într-o postare "oamenii, ca merii", a trecut o zi, am cumpărat o cremă și era să-mi cunosc fața ca o petală.

... m-am gândit. nu cumpărați crema pentru protecția solară a copiilor. pentu că o să-i preschimbați în nevăzuți păianjeni de baltă, ar fi păcat.

... dacă mă gândesc bine, nu cumpărați crema deloc. O să mă dau tot eu. Îți trebuie pasiune ca să porți crema asta

Niciun comentariu: