marți, 9 aprilie 2013

Cu drag...


   Aseară am jucat Ce zile frumoase! la Legere Live în Piața Rosetti. M-au găzduit (și mă vor găzdui în continuare) cei doi băieți de la Teatrul Tabu.


Mă tot gândesc de aseară...
Pasiunea e viața lui Dumnezeu. Cine vrea viața lui și-o va pierde. Cine vrea viața lui Dumnezeu, trăiește - veșnic, altfel n-are nici un haz...
Veșnicia durează o singură secundă (o secundă cu puncte, puncte, secunda are întotdeauna puncte, puncte... ăsta ar fi marele secret al teleportării)
... Nu am ce le spune oamenilor care nu au pasiune/pasiuni. Comunic mai bine cu ceilalți... Pentru că doar pasiune pot eu să ofer. Cine vine la spectacolele mele pentru plăceri estetice, să nu se mai deranjeze.
(asta e cam așa: dacă pui mai multe lucruri lângă foc, nu se încălzește doar unul singur).

... e motivul pentru care mulțumesc încă o dată celor care au venit. Și îi felicit. Au pasiune, domnule...

3 comentarii:

Anonim spunea...

Bună Iulia!
eu aș fi venit dar... :)

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Iulia Georgeta Popescu spunea...

ti pup, Ben. știu că tu ai pasiune...