miercuri, 17 decembrie 2014


așa, am făcut bradul frumos, pitic și semiecologic, l-am ancorat bine ca să nu plutească prin cameră, mă gândesc să încetez țopăiala festivă ajunsă deja în punctul culminant, astfel salvînd tavanul de la apropiata lui găurire. mă tot gândesc... există un curs despre Homer și Iliada, îl ține Th. Paleologu, începe luni. treaba sună foarte bine, iar el nu e băiat prost. sunt ambiguă din cale afară pentru că habar nu am ce să fac: să rămân singură de care-o fi prin București de amorul științei, sau să plec la Craiova și să-mi văd de treabă.
poate vreți, poate vă intereseză, se vorbește despre Ulise, Hector, Ahile, Priam, Nestor, Agamemnon, vă rog tare mult, nu mă lăsați de capul meu în grădina cunoașterii cu toți băieții ăștia :)

P.S. omul dă sâmbătă de la 12.00 o petrecere la Casa Paleologu ca să cunoască pe cursanți, să se pună cu toții de acord cu programul, poate se face și o reducere în costul cursului, inițial prețul era de 300 Lei... Str. Armenească 34

Niciun comentariu: