joi, 12 octombrie 2017

Vis, 12 octombrie, Craiova

Pe aleile cu grădini din fața blocului, blocului vecin, C1... Sunt ăștia de la Yes și e mai ales Jon Anderson care repetă cu ei și cu câțiva voluntari care apar mai pe urmă. Niște voluntari care veniseră în Craiova să reînvie spiritul Yes.
Cu toate că asta pe care o descriu acum e o secvență din trecut - eu așa o percep, în trecut, pe vremea Flower Power eventual - e de parcă aș da paginile unei reviste, adică eu doar mă plimb pe acele alei, dar, ciudat, e egal cu a deplasa falii de timp. Mă așez la intrarea din spate a uneia din scările de bloc, cumva mascată de o băncuță de piatră. Lângă mine apare unul din voluntari. Va deveni peste ani mare solist într-o trupă rock din România, unul din ăia mari. Dar acum suntem atunci... Acum e doar militant Greenpeace și e enervat că se luase în gură cu un polițist. Îmi povestește, lângă noi apar și alții, ei ascultă...

Niciun comentariu: