duminică, 23 iulie 2017

Vis, 23 iulie, Craiova

   M. explică punctual niște pași pe care ea îi făcuse de-a lungul turnării unui filmuleț (o reclamă), e o rutină de lucru mai mult, ceea ce explică ea. Locul unde mă văd în vis împreună cu M. pentru “simularea” asta e la Carpen “către cursă”, prin drreptul locului unde odată locuia Profira. - Sau eu sunt cea care explică/simulează pas cu pas rutina aceea și spun cum că, uite, seamănă cu aceea a M. (în vis apare un mod subtil de a-mi asuma ceva/o situație prin asta, că fac chiar eu ceea ce mi se prezintă ca fiind făcut de către altcineva).
Alt vis cu A. care-mi explică (iar explică!) pe un ecran pe care se derulează ceva ca un desen animat sau ca o hartă animată a unei insule; despre cum să pătrund în această insulă, despre posibilități și improbabilități. E invaziv, intruziv, mă simt atacată și expusă, dar nu grav, nu… Adică sunt cumva asediată de corpus-ul lui emoțional care știe să intre numai cu bocancii. Dar pentru că nu sunt o persoană ostilă emoțional, nu mă opun, dar… Dar de data asta cred că sunt asertivă - asta o însemna bunăoară să fii asertiv: adică îi spun cu blândețe dar ferm că sunt emotiv fragilă acum, că imediat ce a murit tatat am resimțit-o astfel și că sunt în continuare așa o vreme, că-i normal așa… Cu alte cuvinte, am cerut să fiu menajată. Pare că înțelege.
Privesc împreună cu mama (Mira) harta asta și sunt în stare să-i expun câteva lucruri. Înțelege și ea. E stuf acolo, e și apă, așa cred că e, cel puțin… Plus niște subtilități. Care știu că există, dar nu le pătrund. Ne vine să ne așezăm la o masă mai încolo, în spate, pentru că e un restaurant alături. O masă la fereastra unui geamlîc. Acolo vorbim, la masa aceea de la care tocmai se rdicaseră alții, tot din grupul nostru, de-ai noștri, se ridicaseră și poate că se întorc înapoi ca să continue prânzul. Acolo îi vorbesc ei de hărți. Și mai apare în discuție un vacuum-cleaner, un aspirator. O doamnă - cea care ne servește - ne explică și ea cum e cu el, cum se manevrează, sunt niște detalii tehnice, apoi de unde să-l cumpăr. Ecleraj, un aer plăcut în toate dar foarte multă informație, detalii, fragmente de discuție care planează în jurul capului meu, lucruri pe care să le învăț ca să-mi fie familiare și care încă nu sunt, al căror sens, al căror plan general îmi scapă. Pe moment.

Niciun comentariu: