joi, 3 martie 2011

Viciul, in forma continuata - sau nu

In dreptul penal, forma continuata se opune formei simple a infractiunii si va puteti usor imagina cum vine asta. Doar asa, ca sa nu mai pierdem timpul. (Ca sa nu mai pierdem timpul, pentru ce? ca eu habar n-am deocamdata ce urmeaza sa scriu aici).

Ca sa am si eu pretentia ca stiu ce vorbesc, iata: incerc o provocare a Elzei. Adica, ce vicii remanente am eu in ecuatia "suma viciilor e intotdeauna constanta".
I-am raspuns ca tocmai m-am lasat de fumat iar ea m-a somat sa continui sa ma las pe blogul meu. Motiv pentru care voi insera chiar acum commentul pe care tocmai ce i-l postasem ei ca raspuns de o promptitudine personala preabinecunoscuta (hait! ca tocmai fac aici un inceput de nou viciu: a ma lauda... cam mult):

"Suma viciilor s-ar putea sa nu fie constanta with a little help from heavens above (si invoc aici felul ciudat - vreau sa spun natural, in care m-am lasat de fumat - ei, poate ca nici nu fumam eu prea mult!... tigari pe care nu le-am inlocuit pina acum nici cu mancare mai multa, nici cu bere, nici cu futut, ca sa ma exprim neaos - asa cum ma stiti... S-ar putea sa le fi inlocuit cu risete multe si dese, dar cred ca asta n-a contat vreodata ca viciu...) :)"

In celelalte puncte mai importante de (pseudo)viciu, I'm occasionally yours:
- la cafea: una/zi - strong dar dulce (cu multa miere); un medicament cam obligatoriu, altfel ma doare bostanul,
- la baute: vin rosu, preferam (n. b.! pluralul seniorial, va rog, va rog!!!) cabernet, merlot si arareori Porto,
whisky de tipul Glen... (Glenfiddich, Glenlivet...),
martini, etc. si chiar etc. etc.! pentru ca imi place cam orice. Si repet: ocazional.
- ar mai ramine sexul. Mai bine nu mai vorbesc...

Si iarasi, repet: daca e sa ma iau dupa definitia de dictionar explicativ a cuvintului... unde ma-sa e vorba despre viciu, aici?




17 comentarii:

Iulia Georgeta Popescu spunea...

Am inteles: sunt o fiinta anosta...

Elza spunea...

;)) e bine... puteai continua. dar leapsa asta asa ne-a ingradit...

Iulia Georgeta Popescu spunea...

Elza, asta e de bine?

Elza spunea...

e de bine. dupa cum a fost preluata aceasta leapsa noi nu avem vicii. viciile noastre raman deci nespuse... ;))

Iulia Georgeta Popescu spunea...

haha!

Eu m-am incercat a fi totusi obiectiva cat de cat in subiectivitatea-mi (care e maaaaare, cat cuprinde)... pentru ca incerc sa nu (ma) mint.

Elza spunea...

ba minte-te cand e de a te minti. dar, sa te minti frumos :)... ca apoi risti sa devina viciu...

Iulia Georgeta Popescu spunea...

Ok :)

Ben Ungar spunea...

- Pot sa ajut cu ceva?
(hop&eu)
...ca imediat..

Iulia Georgeta Popescu spunea...

Da, Ben, noi cunoastem cat esti tu de saritor (la vicii, nu....!) De-aia, nu apelam...

ben spunea...

da...
dezgustator!
bine,Iulia.

ben ungar spunea...

Noapte buna,Iulia!
http://www.youtube.com/watch?v=OvdgND3NUKs

Iulia Georgeta Popescu spunea...

Multumesc pentru cantec, Ben! Cam exclusivist, ca si fata - prea frumoasa...

Ben spunea...

Somn usor, Iulia!

Iulia Georgeta Popescu spunea...

Mersi, Ben. Sa dormi bine!

Ben spunea...

Buna dimineata, Iulia!
Hai, hopa licurici!

Cate spunea...

Buna dimineata!

Iulia Georgeta Popescu spunea...

Buna, copii! Ma hotarai "sa arunc" cu articol in scena...