luni, 21 noiembrie 2011

Eu...

Îmi doresc să-mi spună cineva: "Ești cea mai frumoasă femeie din lume"... și eu să-i spun: "Pentru că ai cunoscut... câte? 2, 3 ?" și el să-mi spună: "Ești cea mai frumoasă femeie din lume... Tot restul sunt poveri!"
Nimeni nu mi-a spus până acum: "Te iubesc pentru că ești ușoară"
Poate ... pentru... ... Poate... pentru că nu sunt?...........

Dar asta înseamnă să fii femeie! Să fii ușoară! Asta înseamnă... restul sunt minciuni.
Îmi doresc să fiu cea mai ușoară femeie din lume!

... ca pâinea, ca iarba, ca pomii și corăbiile albe cu pânze în zile frumoase... fără gravitație
ca o bărcuță de hârtie nescrisă... mereu nescrisă...
Cum e să nu știi nimic?
De fapt asta e: nu știu nimic... nu știu nimic, de fapt...

așa de ușoară că, dacă m-aș sui cu tălpile pe umerii tăi, ai crede doar că respiri...

Deci? O să pot?....... Spune-mi că pot... Te rog! Spune-mi...