duminică, 8 decembrie 2013

Alt vis


... Vis de pe la începutul lui noiembrie în care am părul și fața, tot corpul, alcătuite din cristale fluide cu o consistență puțin mai vâscoasă decât a apei. Ele reflectă lumina într-un spectru trandafiriu precum căptușeala sidefie a unei scoici. Parcă aș fi un hidrozoar căci mă asemăn bine cu o meduză strălucitoare, doar că mi-am păstrat forma trupului actual. Intru într-o cameră de baie foarte luminoasă, baie să spunem de apartament, însă mustind de apă limpede. Și laptop-ul pe care îl depozitez tot în baie e la fel de strălucitor și de spectral, dintr-un fel de sticlă lichidă, lasă apă precum o mașină de spălat.
Lumina mă parcurge cu ușurință și mă umple, și sunt încântată să descopăr într-un fel foarte conștient că am mai multe stări de agregare decât cele cunoscute, și că materia e blândă cu mine.
... Mai mult un vis de stare, căci nu pare să inițiez vreo activitate

Niciun comentariu: