marți, 10 martie 2015

Vis, 10 martie

 Cu Silviu D. pe o platformă ca de autobuz, eu sunt exact în mijloc (probabil, o secvență reziduală, în spectacolul meu cu Eufrosine în Insula sclavilor ocup exact aceeași poziție). Cred că îi spun lui Silviu D. ceva important despre mine și S. În grupul lui de prieteni (probabil de pe fb) e și o fată care mă place mult. Ea are o micuță cabană albă la malul mării cu funcționalitate de club-bar. E simplă și seamănă cu o pictură sau cu un vis împlinit. Valuri bleu-cenușii bat în peretele ei din față, niște scări mici o înconjoară pe o laterală, acea laterală dinspre poteca ce se strecoară sub parapetul falezei. Merg de-a lungul potecii, mai încolo oameni fac plajă, trupurile lor se dizolvă în lumina alburie și în stropii de apă ca într-un salon impresionist, un val mărișor se sparge în mine și mă acoperă până la gură, culmea, blugii cu care sunt rămân uscați pe trupul meu, abia puțin stropiți. La întoarcere, Silviu îmi spune sau citește undeva, poate într-un ziar că fata scoate la vânzare numele acestei case-club, de fapt suma literelor numelui. Asta mi se pare romantic, trăiesc o emoție care îmi umple ochii de lacrimi, îmi zic că declarația echivalează totuși cu o vânzare în toată regula, numai că suma cerută e doar simbolică și asta e de fapt impresionant, măreț cu adevărat. Mă tentează și să cumpăr, așa locul ar fi al meu... Aflu că e cam nevizitat de turiști și not in style din cauza unui marketing prost gândit. Întreb care e meniul, cineva la bar îmi spune că azi e miercuri și au gătit numai mâncare de post. Deci, aici se ascunde greșeala îmi spun...
 Mă întâlnesc cu o altă fată din grup care îmi poartă sâmbetele, e cochetă și țâfnoasă, bârfitoare, știu cât de rău îmi pare de ea, căci bănuiesc că o suferință pe care o ascunde o face să fie răutăcioasă. Se comportă urât, eu o iau de urechi și de păr (nu doare, în acest vis, ori în această zonă asta nu doare) și o ridic până aproape de tavan, asta o să o trezească, își va reevalua comportamentul, gândesc. Într-adevăr, ceva reușesc, am și câțiva martori când fac asta, ea se îndepărtează...

Niciun comentariu: