duminică, 16 august 2015

Vise, 16 august

  Vis de pe la mijlocul nopții. Am scris un eseu, "Insula". L-am salvat într-un fișier în brațul meu stâng, între încheietură și cot. Acolo m-am trezit efectiv(!) scărpinîndu-mă, căci mă mușcase un țânțar în modul cel mai real în timp ce eu dormeam și visam că am scris un eseu, "Insula", pe care-l salvasem într-un fișier în brațul...


Altul către dimineață, în care eu cobor (și cred că e și mama Mira cu mine) într-una din stațiuni, poate Bușteni (sau Sinaia) și îmi dau seama singură, mă prind de asta! că autobuzul oprise în stație pe drumul meu preferat, în locul unde - îmi amintesc bine - coboram la fel, într-o după-amiază din copilărie de la unul din ștrandurile aflate în spatele unor blocuri - ca să ajung către grădinile și cvartalurile din josul străzii...
Încep să plâng de bucurie, o iau pe mama martor: îți aduci aminte? Sunt fericită. Intrăm într-un cabinet medical din această zonă iubită. Acolo un medic îmi consultă buba de lângă ochi pe care o am în urma unei operații recente și mi-o oblojește cu o bucată de plasture cauciucat negru în formă de minge. Ajustează mingiuca asta de plastilină cu un bisturiu, duă ce o lipise lângă ochi. Îmi spune că toată povestea nu e așa o mare problemă, că urmează ca eu să-mi schimb pansamentul în orașul meu și că se va vindeca foarte curând. E un tip sever, totuși pe mine binedispune nota estivală a întregii situații.

Încă unul cu o floare roz asemănătoare florii de leandru, chiar mai fragilă, ce ajunsese cumva în mâna mea și al cărei peduncul se despicase în două (ca osul acela de la piepul unei păsări, căruia îi spunem iadeș) și mie îmi plăcea asta. Urma să o ofer cuiva sau o primisem...

Niciun comentariu: