luni, 7 martie 2016

Vise, 6 martie

   Vise fragmentate, sparte în mozaic. Încă foarte realiste... Rememorez niște chestii din trecut, mai mult niște așchii, flash-uri pe care le notez. Intru într-o clădire de birouri cu etaje și rătăcesc de la unul la altul ca să scap de insistențele unui tip care vrea să mă angajeze acolo. Inițial, cred că e indian pentru că mă sâcâie negustorește și se ține după mine ca într-o piață de mărfuri. Deja mă enervează. Fusesem avertizată că dacă cedez, mă va angaja pe loc și mă va îngloda în muncă de birou de dimineața până seara. Maria fusese acolo, cred că ea îmi spusese. Acum ea îmi arată o coală de hârtie pe care înșirase o coloană de cuvinte și de expresii uzuale în limba acelora din birouri, în arabă. Aha, deci de arabi vorbim. Fac și ei muncă de birou? Râd. Apoi citesc lista și cred că o scriu și eu până la urmă, ca să țin mai bine minte. De exemplu, transcriu: "Polar Allah" = Allah fie slăvit, Allah fie binecuvântat... (ce chestie, mi-am mirat eu când m-am trezit, uite că am reușit totuși să țin minte. Chiar dacă e nonsens, tot pare ciudat. Și cât de citeț scriam...)
   Alte vise mărunte cu niște șosete pe care mi le cumpărarasem de la un magazin deschis de curând, parcă și o pereche de pantofi, nu mai știu...

Niciun comentariu: