luni, 26 septembrie 2011

Jurnal de repetitii

26 septembrie

Am cel mai frumos afis din lume!
Am cea mai misto scena de repetitii din lume!
With a good help from my friends!
Lucrarile sunt deja inaintate. / Orele sunt deja inaintate si ele. Ca timp, lucram destul de strans, totusi. Si totusi, timp e destul pentru ce-ar mai fi de facut.... cam jumate. Eu zic ca stam bine. Un pic obosita, de fapt, un pic cam nedormita. oricum daca imi fac timp azi si bag cornul in perna, maine-s ca noua si merg mai tare.
N-am mai tinut jurnalul pentru ca pe aici cantonata n-am net... iar pentru a ma loga in cel mai bun caz in oras - e un deranj care papa timp... In ultima instanta, cand sapi precum cartita pe sub scena, numai cu vreo cateva imagini in dosul ochiului si cu cerul instelat deasupra, fara sa stii nimic sigur, fara sa vezi material nimic, fix o cartita!... la ce-ti mai trebuie jurnal? Deocamadata il las asa...

Balonul meu temporal e asa de separat de realitate... ieri abia am aflat ca a murit Johnny, dragul de el! Doamne! Se pare ca sunt printre cativa norocosi dupa care timpul isi mai pierde vremea, fiindca pe astalaltu' am senzatia ca nu l-a mai asteptat... De data asta... Dumnezeu sa-l odihneasca!

Ma intorc la ale mele...

2 comentarii:

nevers spunea...

Unde e afisul?
Norocoaso, succes!

Iulia Georgeta Popescu spunea...

Mulțumesc! Doamne ajută!