marți, 17 septembrie 2013

Zorii dimineții


  Mulțumesc lui Dumnezeu că în viața asta am avut parte doar de dragoste. (și-s mulți oameni care o pot confirma pentru mine) deci, n-am de ce să urlu după ea. nici s-o cerșesc. căci o am.
acu'... asta sunt.

Nu ies în stradă din ură pentru diverși anonimi. Nu ies pentru antipatii, funcții, curente. Nu am frustrări așa de greu de gestionat.
Am ieșit în stradă din dragoste. Și din solidaritate cu cei care vor ceva adevăr.  O s-o mai fac. Pur și simplu, ca să-mi exercit un drept, și nu ca să-l revendic, căci nu revendici ce ai deja. Tot așa cum nu te poți răzbuna pe cineva care are mai puțin decât tine.
Indiferent cât de prețios o suna,  cam asta e... o poziție sigură și un capital greu de confiscat, imposibil...

Sper că mai sunt așa mulți, le mulțumesc pentru înțelegere. De fapt, ăsta e scopul pentru care voi ieși din nou, să le mulțumesc, ei există. Și din recunoștină pentru pământul ăsta care încă ne mai ține zi de zi așa, pur și simplu fără nici un interes.
iar pentru mine, asta e poza zilei


Niciun comentariu: