duminică, 7 iunie 2015

Vis, 7 iunie


  Sunt într-o casă (încăpere) aproape de pământ, plăcută. Printr-o fereastră privesc cerul, e colorat ușor în roz, ceva mă face să ies, poate mișcarea norilor. Căci norii aceștia se împart și se modelează formînd mici plăsmuiri într-o formațiune circulară. De parcă niște păsări în depărtare s-ar alinia într-o astfel de formație. Îi chem și pe cei din casă, într-un fel, dau alarma. Lumina e stranie, de crepuscul. Un "obiect" irizat, desprins din acea formație, asemenea unui lujer de plantă de bumbac uriaș, se apropie de sol la oarecare depărtare de locul unde sunt. Am timp să mă apropii exact la momentul impactului său cu apa dintr-un vas, moment în care el începe să se topescă precum o înghețată cufundată în apă. Rămâne mult din "cornet", care e recuperat de niște oameni în uniformă alertați de mine.
Mă uit din nou pe cer. Peste puțin timp văd iarăși acele formații de nori materializîndu-se.
Nu știu să descriu acum ce vedeam atunci acolo, căci așa ceva nu aparține unor fenomene cunoscute ca eu să le pot pricepe, ori ca să înțeleg la ce pot ele folosi. Îmi amintesc doar că zona în care se întâmpla asta era valea de la poalele unor coline înalte, poate munți, lumina, rozalie, înainte și după asfințit...

Niciun comentariu: