sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Vise, 30 ianuarie


 Mă aflu într-un peisaj straniu chiar și pentru vise; e un pisc înalt, un decor- îi spun așa- legendar. Sunt acolo și coloanele casei de la Carpen, și peretele muntelui, și zăpadă și zborul vulturilor. O voce de deasupra tuturor elementelor, a mea și a păsărilor e vocea povestitorului, înțeleaptă, reportericească în cel mai documentat/cultivat mod, chiar simt izul de documentar a la grande. Vocea spune povestea copiilor lui Jupiter, aceia pe care zeul i-a adus pe lume cu pământence. E o istorie a unui lanț de celebrități gen Aristotel, niște rude ale Athenei (zeița), plus un șir de femei ilustre. Mai e ceva: un tip din alte sfere (de cunoaștere) e trimis să facă research asupra mea. Se pare că el e cel ce transmite datele de mai sus, vocea pe care o aud, de fapt. Relatează despre mine. "Am găsit despre ea asta:
- are ... (nu știu ce pe nu știu care parte a corpului);
 - are numărul corespunzător de ani de stagiu/celibat;
 - e... așa;
 - e... așa și pe dincolo" (chestii pe care nu mi le amintesc la trezire, te pomenești că ființa le-o fi comunicat pe altă frecvență?). Înțeleg că sunt desemnată ca făcînd parte din grupul de persoane simandicoase enumerat mai sus.
Toată chestia mă umple de respect și de stupoare plină de nervi față de persoana mea. În ce rahat am mai intrat și de data asta?? Nu pot să-mi văd pur și simplu de treabă ca orice om mintal sănătos, frățică?
Mai sunt niște episoade nostime, ca niște ilustrări de caz în care eu manifest veleități predictive, mai degrabă asta mă amuză, mai ales că îmi dau cu stângul în dreptul de câte ori se cere să aduc dovezi despre ce prezic. Singurul din grupul de tipi simpatici unde mă aflu și care pare să mă  creadă e el. Mă urmează îndrăgostit și îmi propune, când ieșim afară din casă (afară e ca în fața casei de la Carpen) să luăm masa la niște prieteni ai lui, dincolo de peretele muntelui și de peisajul acela amețitor. Sunt încântată. De el, că îmi face curte ca la început, amuzant - și asta îmi face plăcere, și că el e dragul meu.

Niciun comentariu: